NOVÁ IDENTITA I MOTIV, DECATHLON SE GRAFICKY TRANSFORMUJE!
16/03/2024
Každý z nás tam nakupuje. Francouzský řetězec obchodů, který se snaží lidem poskytovat kvalitní sportovní vybavení za rozumné peníze - Decathlon se rozhodl po mnoha letech proměnit marketing. S tím přišla i změna loga. To dostalo název L'Orbit a bude se objevovat i na produktech. Rovněž transformace bude zahrnovat rekonstrukce samotných prodejen. Rádcem v oblasti inovací byla poradenská společnost Wolff Olins.
Nové logo / zdroj: Decathlon
Decathlon se v rámci nového uspořádání bude zaměřovat na širší dostupnost inovativních a hlavně ekologických sportovních produktů. Hlavním cílem nové marketingové strategie je udržitelnost. Jak už byste mohli čekat, Decathlon chce dosáhnout nulových emisí do roku 2050. Podle něho růst nemůže jít na úkor planety a proto bude nyní používat nové obchodní modely založené na cirkulární ekonomice a prodloužených životních cyklech produktů. Navíc bude zákazníkům nově nabízena služba Buy Back. Ta přinese zákazníkům možnost nechat si své použité zboží vykoupit. Decathlon ho poté nadále využije popřípadě zrecykluje. V Německu již tato služba funguje od konce roku 2022.
Ready to play? pic.twitter.com/4Pc9kiImmN
— Decathlon (@Decathlon) March 12, 2024
Vedle strategie udržitelnosti Decahtlon zjednodušuje portfolio nabízených značek na 12 a přebudovává prodejny. První prodejna s novými zařízeními, které nabízejí intuitivní navigaci a přitažlivou atmosféru, bude otevřena v německém Böblingenu u Stuttgartu. Stejně tak budou předělány i webové stránky rozšířené o 3D nákupní aplikaci. V neposlední řadě pak Decathlon zmiňuje i to, že v roce 2023 bylo dosaženo vyvážené pracovní síly. Tedy že ženy dosáhly přibližně stejného procentuálního počtu zaměstnaných oproti mužům.
Decathlon se snaží být opravdu inovativní firmou, což se mu také daří. Již zanedlouho se tak můžeme těšit na velké změny i v našich prodejnách.